120 jaar Ten Brinke: het Nederlandse bedrijf staat al generaties lang voor competentie in de bouw en is nog steeds een familiebedrijf. Ter gelegenheid van het jubileum van het bedrijf hebben de beide directeuren Albert en Wim ten Brinke – samen met andere familieleden en de afzonderlijke vestigingsmanagers – de nieuwe huisstijl van het bedrijf onthuld in aanwezigheid van het personeel. Het bedrijf heeft hiervoor een uitgebreid positioneringsproces doorlopen, waarbij zowel medewerkers als externe deskundigen betrokken werden om de waarden van Ten Brinke, dat wat Ten Brinke kenmerkt, uit te werken.
“Het afgelopen jaar hebben we de tijd genomen om uit te zoeken wie we zijn als 120-jarige, wat ons als bedrijf definieert en waar we naartoe willen. Ten Brinke ziet zichzelf als een betrouwbare partner en bestrijkt het hele scala aan diensten in de vastgoedbranche: van grondaankoop, projectontwikkeling, planning, verhuur, financiering, uitvoering als hoofdaannemer, tot en met verkoop en asset management. Wat voor ons telt, is goed werk leveren zonder poespas. Deze manier van werken zit verweven in ons hele DNA. Onze nieuwe merkidentiteit geeft precies weer wie we zijn: nuchter, down-to-earth en sterk” aldus operationeel directeur Wim ten Brinke.
Ten Brinke is een internationale onderneming op het gebied van projectontwikkeling, bouw en assetmanagement. In 120 jaar is de onderneming uitgegroeid tot ontwikkelende bouwer en bouwende ontwikkelaar die alle facetten van de onroerendgoedmarkt beheerst, van concept tot realisatie. Met zo’n 1.300 medewerkers en een jaaromzet van 1,2 miljard euro is Ten Brinke een van de toonaangevende familiebedrijven op het gebied van projectontwikkeling en bouw met vestigingen in Nederland, Duitsland, Spanje, Portugal en Griekenland.
Foto: Ten Brinke